Тиждень “Сімейні цінності”

19.05.2023

    З 15.05. по 19.05. у ліцеї проходив Тиждень сімейних цінностей» , який розпочався відзначенням Міжнародного дня сім'ї 15 травня.

    Сім'я як основний елемент суспільства була і залишається берегинею людських цінностей, культури та історичної спадкоємності поколінь, чинником стабільності і розвитку. Завдяки сім'ї міцніє і розвивається держава, зростає добробут народу!

    З метою виховання та формування сімейних цінностей класними керівниками та педагогами проведені заходи:

  • онлайн фотосесія "Українська вишиванка- оберіг, символ, святиня, що єднає рід" (1-А);
  • фотоконкурс "Моя-родина щасливі моменти" (1-Б, 5-В, 5-Г, 8-В);
  • години спілкування "Вишиванка- сімейний оберіг" (2-А, 2-Г, 2-Д, 8-А), "Моя родина" (5-Д), «Місце, де тебе чекають завжди»(11-А);
  • заняття-тренінг "Сімейні цінності: секрети родинного щастя" (2-Б, 7-Б, 8-Г);
  • фотовиставка "Без сім'ї немає щастя на землі" (3-А, 3-Б, 3-В, 6-Д
  • 7-В, 8-В, 9-Б, 10-А);
  • конкурс малюнків "Моя щаслива сім'я" (1-В, 3-Г, 6-Б);
  • створили малюнок сім'ї разом з психологом  колективи 4-А, 4-Б,  4-В, 4-Г;
  • челендж сімейних легенд "Коли тато і мама були маленькі" (6-А);
  • фотоквест "Наша сімейна страва " (6-А);
  • фоточелендж "Я - частина сім'ї" (6-Г).

Лідери учнівського самоврядування провели відкритий мікрофон "Якою має бути справжня сім'я?".

Пам'ятаймо, міцна родина – це міцна держава.

Стильний інтер'єр © Всі права захищені 2022
Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати